muka suwat...

Friday, January 28, 2011

Cinta Sejati Chris Medina T_T

          American Idol, aku bukannye suke sangat tengok actually, juz tertengok.... baru je kejap tadi kat channel 5. Episod yang aku tengok ni, episod yang audition kat Milwaukee. Peserta yang bernama Chris Medina yang dah buat aku menangis terharu.

          Jenifer Lopez tanya Medina sama ada beliau dah berkahwin ke belum. Chris Medina
menceritakan kisah tunangannya, Juliana, yang bekerja di Starbucks ketika beliau melamarnya setelah bercinta selama enam tahun. Dua bulan sebelum mereka berkahwin, tunangnya mengalami kemalangan yang menyebabkan traumatic brain injury.

          "Everything changed," ...... "We're still not married." ...........

         "I was about to make vows just two months from the accident – through thick and thin, 'til death do us part, for better or worse," kata Chris Medina. "What kind of guy would I be if I walked out when she needed me the most?"

          Chris Medina masih menjaga tunang dan ibu tunangnya.

          Chris Medina nyanyi lagu "Breakeven" oleh The Script.... Seriously aku cakap..... memang sedap, memang layak la dia berjaya ke Hollywood. Sebelum hakim bagi keputusan, mereka mengundang Juliana ke studio untuk bertemu dengannya.

          Nak tahu apa hakim cakap.....  Steven Tyler bagi tau Juliana, "I just heard your fiancé sing. He sings to you all the time. I could tell. That's why he sings so good because he sings to you."

          Dieorang cakap lagi, "You got three yeses, u going to Hollywood".... then, semua orang gembira.... dan aku terharu.... dan.... dan... dan... menagis..... aku bukan nagis pasal Chris Medina dapat g Hollywood taw, aku nangis pasal cinta sejati Chris Medina kepada Juliana.

          Nak tau ceritanya lebih jelas? Baik tengok sendiri je audition tu....
Sepe tengok tak nages...memang hati kering.....

p/s: Bestnyeeee......... aku pon nak cinta sejati gak..... huhuhuhu T_T


Mungkin anda juga meminati

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...