muka suwat...

Monday, September 9, 2013

Bile nak mengandung nie....?

Dah masuk setengah tahun aku kawin. But still don't have a good news.... ermmm... sabar je la usaha lebih gigih lagi.... mula-mula kawin haritu ade... tapi bertahan sekejap je.... aku angkat periuk, tetibe aku rase lain macam... Dengan keadaan aku yang kurang tidur, kurang makan, penat dan tension lagi... 'dia' tak boleh bertahan.... takpe lah sayang... kita redho je. Belum ade rezeki lah tu....

So kerana tak sabar nak timang cahaya mata, aku pon belilah jamu. Katenye jamu tu boleh meningkatkan kesuburan.... So kite tunggu dan lihat lah.... semuanye pon terjadi dengan izin Allah... Petang nie nak g farmasi nak beli acid folic. Nak makan banyak-banyak supaya ia dapat bantu pertumbuhan bayi yang cergas dan sehat... InsyaAllah..... amin

Jamu Sariayu Wulandari


p/s: harap-harap ade berita baik.... tak sabar!!!

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...