muka suwat...

Wednesday, February 23, 2011

Lege gilerrrrr..........!!!

Memang tersangat lege la bile dah luah semua.... peargh... rase ringan macam 10 gram kapas je sekarang nie.... semalam emo sangat... harini dah ok... kat facebook pon dah update.

"Ketika bunga tak bermekar lagi.... Aku redho...."

Yep.... aku dah redho and aku dah sedia... ape nak jadi lepas nie... jadilah... die yang purpose aku... so ape-ape hal aku biarkan die yang decide keputusan tu. Die berkuase sekarang. Aku pon tak akan biar bunge dalam hati aku nie terus berkembang.... ape adenye je sekarang nie... 

Tak yah fikir sangat... kalau fikir je, kerje lain tak jadi... susah betul jadi orang yang setia nie... Lantak lah.... ape nak jadi.... jadilah.... Berserah jew.....

2 comments:

  1. Betul2... redo dan serah je pada Allah.. mudah2 han hati tenang...

    ReplyDelete
  2. aku geram n marah sangat pasal aku juz rase die tipu aku..... nak tipu pon agak2 r.... memang nampak cam tipu... sbb tu marah sangat time tu...
    tapi time tu je aku marah sangat... sekarang dah cool.... aku pon dah tak fikir lagi... biarkan jew..... dah elok pon....
    alang2 dah hari2 dapat msg y same macam komputer yang hantar... baik aku bercinte je dengan komputer aku ni ha... lagi happy....

    ReplyDelete

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...