muka suwat...

Saturday, January 15, 2011

Movie time...

          Movie..... movie.... movie..... Wah....!!! buang duit betul. Tahun 2010 banyak gak aku pergi cinema tengok movie. Cerita melayu, cerita orang putih. Tiket mane pergi ntah... rasenya ada simpan. Ni je yang tinggal. Lain dah buang kot.
          Selalu selalu pergi tengok wayang lepas balik kerja. Paling aku suka, pergi time "cuti-cuti Malaysia". Senang. Haha.... emm..... Tapi cerita Ngangkung aku tengok masa pergi Melaka. Aku suka tengok wayang kat sana pasal tiket dia murah. Hari Sabtu tiket RM10.00. Dekat Johor ni, hari Sabtu RM15.00. Tapi screen dia kecik sikit la. Tak kira.... yang penting murah.

          Boleh kata semua cerita yang aku tengok tu hot movie. Best-best jugak. Cerita Toy Story dengan Despicable Me aku tengok 3D. Tiket jangan cerita la. Mahal kot.

          Lagi cerita lain....... em.... cerita Diana Daniell... yang musical tu... ape tajuk? Serious aku lupa. Lagi cerita  Predators. Aku tak minat sangat cerita tu. Tapi kawan aku yang nak sangat tengok. Ikutkan je la.

          Aku tengok banyak trailer cerita nak keluar bulan Mac ni. Cerita Rango ni pon nampak macam best jew.
  
          Eh..... Akadami Al-Quran dah start dah. Nak g tengok dulu. Babai......

p/s: Tak sabar nak tengok Rango

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...