muka suwat...

Friday, September 20, 2013

Negative

Huwaaaaa~~~ negative..... aku baru test pregnant guna pregnancy test strip sebab aku dah lambat datang bulan.... ternyata hasilnya negative.... huhuhuhu.... sedih bangetttt......... maka... telanlah lagi Jamu Sariayu wulandari harini.... tak lupe jugak Folic Acid..... Dua-dua tu penting.... pas tu aku kene makan makanan yang berprotein tinggi dan berzat besi pasal darah aku kurang. Ade 11.7 percent hemoglobin je semalam cek. Nak kene tingkatkan jadi 12.5 percent.



Mungkin ade kebaikannye aku tak pregnant lagi. Takpe kite redho je... Kite kene lebih semangat mencube dan terus mencube.... Maybe Allah ade sesuatu yang die dah rancang untuk aku...

Jangan kecewa.... Teruskan usaha..... THE GAME IS NOT OVER..... huahuahuargh... (ketawa jahat)

p/s: Ya Allah, kurniakanlah kami putra putri yang soleh, solehah dan musleh, sempurnakanlah jasmani dan rohani mereka, dan jadikanlah mereka anak-anak yang berbakti kepada ibu bapa. Amin.

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...