muka suwat...

Monday, September 9, 2013

Aku dah kawin....

Hehe... lame dah tak post pape kat sini... malas deh... bukan ade orang nak tahu pasal aku pon... tu la... tetibe je aku dah kawin... aku nikah 31.3.13 and sanding 22.6.13... haha lambat tak aku sanding... jangan sangka bukan-bukan ukehhh... dua kali buat majlis... nikah kak long aku sekeluarga sponser dan sanding carilah ko duit sendiri... hehe... biase lah kos kawin semakin meningkat... nasib baik mak aku pandai bajek... buat sederhana je yang penting meriah... pelamin aku buat sendiri dan mak andam lak mak ngah aku make up kan... die memang mak andam... makin jimat la duit aku...

 Pelamin Nikah 31.3.13

 Pelamin sanding bersama model - malam berinai 21.6.13

Tukang masak pon mak sedara aku, mak Lela memang die tukang masak.... die masak pon for free je... pearghhh... memang rezeki aku... Mak Lela masak Nasi Ayam dan Mak Pah lak masakkan Laksa Penang lepas tu sedara mara dari Batam pulak masakkan Bakwan (makanan Palembang)... Ade sate jugak mase hari bersanding tu...macam-macam makanan... gotong royong buat same-same... Meriah sangat...

Kawan baik aku Aifa pon banyak tolong aku... dia dah send macam-macam... goodies la.. bunga tangan la... semuanye cantik-cantik die buatkan untuk aku... Aifa memang terbaik lah... vote for Aifa....

 Bunga tangan Aifa belikan

Baju kawin pulak aku sewa sepasang je untuk sanding... Warna merah hitam... Dalam simpanan aku ade 10 helai gown pengantin orang bagi dulu-dulu... tapi seksi sikit la... pas tu dua-dua kakak ipar aku bagi pinjam baju die... memang banyak kali aku salin baju... macam model gitu.... baju semua cantik-cantik...

well yang penting wat majlis kawin nie tak payah lah nak gah sangat... menunjuk-nunjuk tu namenye... ape yang penting bile kite kawin nie sebenarnye kehidupan selepas akad nikah tu... jangan asyik sangat fikirkan majlis kawin tapi banyakkan fikir bile dah hidup berkeluarga....

Terima kasih sangat-sangat pade yang sedia membantu menjayakan majlis kawin aku. Yang penting semuanye dah selesai... kameramen pon dah hantar album... haha.... cameramen pon banyak gak tolong... kesian die nak kene amek gambar aku je.. tunggu aku tukar baju semua... kesian member, bini tunggu kat umah die dah lambat balik... Terima kasih sangat kat cameraman yang tolong amek gambar and bagi discount sekali kat kitaorang.... harga kawan-kawan la katekan... thanks Abang Zali.

Ni pulak kek kawin aku... Cantik tak... Syafa yang buat... buat yang simple-simple je.





Thanks kawan-kawan yang sudi hadir memeriahkan majlis kawin aku... Terima kasih gak pade sedara-mara and jiran aku yang sanggup tolong... Tanpa korang siapalah kami.

p/s: cepat sikit kawin... lambat-lambat rugi

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...