muka suwat...

Wednesday, September 11, 2013

Danial dan Danish

Perkahwinan aku dan suami menambahkan lagi rezeki aku. Tiba-tiba je aku dah ade anak. Kemeriahan kehidupan aku sekarang same dengan kemeriahan majlis kawin aku. Aku dah ade 2 orang anak lelaki. Dah takdir suami aku jodoh tak panjang dengan mak dieorang nie. Dua-dua sekarang aku yang jaga. Bukan aku je, mak bapak dan adik-adik aku pon jaga dieorang. Mak aku sayang betul dengan dieorang nie. Aku dah jaga dieorang sebelum aku nikah dengan suami aku. Alhamdulillah.... Dieorang terima aku dan keluarga aku dengan baik.

Danial 4 tahun, dan Danish 3 tahun... Comel, cerdas, nakal, ingin tahu, suke belajar, suke main game, suke bercakap tak benti-benti, suke makan sweet dan macam-macam la yang dieorang ni suke termasaklah suke jahanamkan barang-barang. Hahaha... sabo je lah.....

Danial gambar besar tengah dan Danish yang lagi satu

 Aku masih tinggal dengan mak bapak aku. Aku ade perancangan nak bina rumah dekat depan rumah mak bapak aku ni. InsyaAllah, aku nak buat jugak sikit-sikit untuk kami tinggal sekeluarga. Aku pon tengah merancang nak tambah adik untuk si Danial dan Danish ni. Laki aku pon dah tak sabar nak aku mengandung. Macam-macam dah aku cube. Aku makan jamu Sariayu Wulandari la, Makan Asid Folat (Folic Acid) la. Pas nie aku nak google lagi, ape yang baik bagi persediaan untuk hamil dan ape yang patut aku makan untuk jaga kandungan aku. Nanti aku nak buat jugak entry pasal amalan-amalan atau doa-doa yang perlu dibuat supaya cepat hamil dan doa-doa untuk dapat anak yang soleh dan musleh. InsyaAllah.... Nanti ade mase aku cerite lagi pasal Danial dan Danish ni ukehhhh.....!!!

p/s: Seronok jadi ibu....

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...