muka suwat...

Tuesday, March 8, 2011

Popopopopopokerfacepokerfacebook....

         Dah dekat 2 minggu aku dok main game ni. Berhantu tol. Hari-hari aku keje nak main poker jek. Setakat ni aku baru level 32. Duit baru $ 926,545.00. Bile la duit aku ni nak bilion million beribu-ribu lemon nie....

          Aku menghidap penyakit deman THP atau name penuhnye Texas HoldEm Poker ni dah akibat jangkitan dari Tuan Senior aku atau lebih di kenali sebagai Abang Hede. Sekarang beliau telah dilantik oleh aku secara rasmi mengikut adat istiadat kerabat diraja Jepun sebagai "Tuan Penasihat 25".

click untuk pembesaran yang sihat

         Tapi tak tau kenape lah harini cam malas gile nak main poker. Maybe pasal takde challenge kot. Al maklumlah.. tuan penasihat 25 tak hadirkan diri ke pejabat... takde sape nak request challenge kat aku. Nak

 harap kawan lain, dieorang bukannye main pon. Kolo d challenge aku ade target. Nak satlekan challenge. dapat duit. kolo sendiri main sikit je dapat. Aku bukan pandai sangat pon main poker tu. Bile main meja kecik mesti menang. tapi dapatnye 90 chip jew... bile main meje beso.. susah tol nak menang.. senang2 je nak kalah 20-30 ribu... 

        Aku pikir nak jangkitkan virus THP ni pade kawan-kawan... tapi dieorang tak berminat la... Busy kot.... tapi kolo dieorg main.. mesti dapat saling bantu membantu bekerja sebagai team untuk selesaikan challenge tu. Ade banyak challenge taw.... tengok kat gambo nie.....

 klik ni gak kolo rase diri tu rabun

         Aku dah banyak kali gak complete challenge ni semua. Bile complete leh ulang lagi... then leh dapat duit lagi.... tapi tu lah... perlukan pertolongan kengkawan.. bile kawan kite nye challenge complete, kite pon dapat imbuhannye... tu yang syok bile tuan penasihat 25 ade... tapi beliau takde hari nie... boring sikit nak main.....

p/s: uargghhhhhh... ngantok.......

No comments:

Post a Comment

komen la pape... Yang komen gune anonymous tu pulak.. jgn lupe tinggalkan name k....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...